| Autor |
Wiadomość |
4nia
Użytkownik
|
# Posted: 6 Lut 2010 18:04
Odpowiedz
Witam!
mam pytanko,od kiedy uważacie że należałoby posłać dziecko do przedszkola? a MOŻE wcale, choć nie mam wyjścia,obydwoje z mężem pracujemy, teraz małym zajmują sie dziadkowie.
W czerwcu urodzę drugiego dzidziusia, chciałam zatem pierwszego oddać do przedszkola by mieć trochę czasu, ale z drugiej strony boję sie że z przedszkola mały bedzie przynosił rózne choróbska.
Drugie- czy można prowadzić edukacje domową gdy obydwoje rodzice pracują?
Ania
|
Healthy
Użytkownik
|
# Posted: 7 Lut 2010 13:54
Odpowiedz
My obydwoje pracujemy - tyle, że ja jestem nauczycielem i wiadomo, że tylko część mojej pracy (lekcje ;) wykonuję "od godziny do godziny", a resztę mogę wykonać wtedy, kiedy sobie sama to ustalę. No i moja córka jest już w 6 klasie. Ale powiem szczerze, że nie jest łatwo.
W każdym razie prawnie to nie jest zabronione.
Poza tym kto powiedział, że edukować swoje dzieci w domu muszą rodzice osobiście.
|
henat
Użytkownik
|
# Posted: 7 Lut 2010 16:52
Odpowiedz
Zadałaś kilka pytań a na żadne nie sposób dać jednoznaczną odpowiedź.
1. Nie ma dobrej/złej pory na wysłanie dziecka do przedszkola. Są przedszkola, które należy omijać szerokim łukiem, są też takie, gdzie dzieci czują się wyśmienicie. Zadbaj aby było to drugie.
2. Choróbska są nieuniknione. Tutaj mamy dwie szkoły (falenicka i otwocka). Jedna mówi, że to dobrze bo im wcześniej dzieci "zaliczą" swoje choroby (włącznie z wiatrówką) tym lepiej. Zwolennicy drugiej szkoły twierdzą, że jest odwrotnie. Waszą sytuację komplikuje fakt przyjścia drugiego malucha, który przez pierwszy okres życia powinien być szczególnie chroniony przed infekcjami.
Osobiście przychylam się do poglądu aby - w miarę możliwości - poczekać.
3. Jest jeszcze inny aspekt, o którym nie wspominasz o kapitalnym znaczeniu: